9 Dis 2011

Queen Park Rangers bakal ke Kelantan?

Aduh....hari ni sahabat ambo tan sri TONY FERNANDEZ memberi bayangan utk bawa team epl QUEENSPARK RANGERS ke kelate...THIS COULD BE A DREAM COMES TRUE....QPR COMING??!!......get our house/ground ready!!!! Please please....STADIUM SULTAN MUHD kena sedia terima tamu dunia..!!!team biar baik...stadium keno molek...ko Guano??
Andai benar apa yang dikatakan oleh TSAM penyokong-penyokong Kelantan mahupun Malaysia tidak perlu lagi  berusah payah untuk ke England untuk menyaksikan pasukan EPL bermain malah pasukan QPR bakal ke Kelantan. 
Namun usaha tersebut akan gagal ekoran kemudahan infrastruktur Stadium Sultan Muhammad ke-IV yang tidak memuaskan dan tidak mencapai 'piawaian antarabangsa'.Ini mungkin membantutkan usaha untuk membawa QPR ke bumi Kelantan ini.
Apa yang diharapkan pihak-pihak yang bertanggunjawab dapat menyelesaikan isu-isu berbangkit mengenai SSMIV ini dengan kadar segera.Mungkin banyak lagi perancangan dari pihak KAFA untuk memastikan pasukan The Red Warriors dikenali dunia,namun usaha tersebut pasti akan menemui kegagalan jika pihak berkenaan tidak dapat menyelesaikan masalah ini.Lupakan seketika sengketa 'politik'  demi bolasepak Kelantan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KELANTAN -0 QPR -5
PERSEBAYA -1 QPR -2