6 Jul 2011

Kelantan juara Liga Super 2011!!!

Sabah 1 - 2 Kelantan

Kelantan akhirnya dinobatkan Juara Liga Super yang baru dan mengagalkan impian Selangor untuk merangkulnya untuk kali ketiga berturut-turut.Norshahrul menjadi wira apabila dua golnya membantu Kelantan dinobatkan juara liga super setelah berjaya mengalahkan Sabah 2-1.



Tahniah kepada semua pemain-pemain kerana menunjukkan aksi konsisten sepanjang perlawanan malam ini dan kepada kapten pasukan Badri Radzi pujian harus diberikan kerana dua hantaranya menghasilkan gol untuk Kelantan malam ini.

7 ulasan:

Tepi Sungai Batu berkata...

Alhamdulillah!
Tahniah TRW!.......kesian PETEH......sumbat 6 gol tapi tak leh jadi juara.
Irfan Bakti, KECEK Besar.........

abr li bachok berkata...

Tahinah Kelate, meskipun kecewa gagal merangkul pila FA, Juara Liga Super tidak ternilai harganya. Sakit dan letih peminat gagal dlm piala FA terubat jua.

...................................Langkahan Gemilang berkata...

TS....jemput DYMM Al Sultan & Tok Guru & Tok Pa serta semua pemimpin yang ada kerana mereka rakyat klate blako....kita buat solat hajat tanda syukur di SSM4......Ambo rasa kita sambut cara ni adalh lebih baik......akrablh kita sama kita. Jange kita jadi lemah kerana puak kita. Mari kita martabatkan puak kita....Hidupkn perjuangan ini....HEBAT TRW...TQ semua.

Anak Kltn L/Klang berkata...

Tahniah TRW ,dale 14 pasukan kita yg terbaik, tq TSAM, tq Datuk MK,ada org mene sapai 6 gol tapi kita jadi juara he...he...

Mahyudin berkata...

Sumbat 6 gol, sore tu sampai 4 butir nah...macam takleh caya jah. Pakat ko demo wei.

Anak Kltn L/Klang berkata...

Saya setuju sangat cadangan yang amat positif dari GEMILANG,marilah kita sama2 berusaha kearah kehibatan yang lebih positif demi TRW dan kelate kito

Rafidi berkata...

Juara Liga; 1. KELANTAN, 2. Terengganu
FA cup : 1. Terengganu, 2. KELANTAN
Sultan Ahmad Cup : 1. KELANTAN, 2. Selangor
Penjaring : 1. Terengganu (Hadi), 2. KELANTAN (Mat Yo)

Juara Pantai Timur, raikan bersama tak sah gaduh-gaduh...