6 Jun 2011

Tahniah The Red Warriors

Terengganu 0 - 3 Kelantan

Kelantan akhirnya dapat membelasah Terengganu 3-0 hasil jaringan Izuan dan dua gol NorShahrul pada babak kedua perlawanan.


Syabas buat semua pemain kerana telah menunjukkan semangat juang yang tinggi serta mampu menyerap asakan hebat pemain-pemain Terengganu.Paling menarik kembalinya bekas penjaga gol nombor satu Kelantan,Sharizan Ismail yang bermain begitu cemerlang malam ini sehingga menenggelamkan reputasi Apek selama ini.

Buktikan bahawa TRW tidak akan menghampakan penyokong-penyokong yang berpenat-lelah memberikan sokongan dan tepis segala tuduhan liar bahawa TRW akan 'menjual' perlawanan pada perlawanan Final yang akan berlangsung sabtu ini di Stadium Bukit Jalil.

'GOMO KELATE GOMO'

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semale mainan sep trw memang ganah,terutama mat cah,kawe tabik demo.pertahanan kita pun ganah,tengah pun ok,depan pun terbaik.kalu main mcm semale tambah ngan penyokong yg terbaik semale kompom (insyaalah juara liga dan fa milik kita.

Tanpa Nama berkata...

syukur weh bener...

tapi lagy beh kita under dog utk lawan ganu bg FA Cup wpun kita bene malam.

tq abe Kar & abe Sathia

Nik

Tanpa Nama berkata...

ulasan kurang menyenangkan seorang pengulas astro yang kuat merah kuning tu.spai penerima kad kuning pada piala fa dan liga super berlainan pon tak tahu.walaubagaimana pon tahniah la pasukan kelate... anda memang bermain sebagai satu pasukan semalam.

kelatefc the red warriors berkata...

memang dio penyokong selangor...terkedu selangor kaloh aritu...

Tanpa Nama berkata...

pegulas mlm tu ambo memang tak suka dari dulu lagi,mcm mana la astro ambik dia jadi pegulas, mcm tahit

Tanpa Nama berkata...

Kelate ganah weh.....I love the red warriors....mlm esok 10-0 ar...