23 Jan 2011

KAFA anjur anugerah website penyokong terbaik

Tan Sri Annuar musa mengumumkan dalam facebook beliau akan memberikan anugerah kepada website penyokong.Dalam kenyataanya melalui facebook kelmarin,beliau mahu rakan-rakan facebook memberikan cadangan website atau fan page yang ingin diberi pengiktirafan tersebut. 

Antara website yang disenaraikan dalam facebook beliau adalah trwfmradio.blogspot.com, kelatefc.blogspot.com, wawanfaiza.blogspot.com, kelantanfa, orekelate89.blogspot.com, kelantan the red warriors 2011 fan page, kelantanfamilychatrollfamily.blogspot dan  ultras kelantan.

Kami berbesar hati kerana TSAM mengadakan anugerah ini kepada penyokong-penyokong yang membina website atau blog bagi memberikan info serta berkongsi apa jua bahan seperti gambar-gambar bagi tatapan penyokong-penyokong TRW yang tidak berkesempatan melihat perlawanan atau aktiviti yang dianjurkan KAFA.

Hadiah dan ganjaran bukanlah matlamat sebenar kami membina blog kelatefc ini,sebaliknya kerana cintakan bolasepak Kelantan dan ingin memeriahkan dunia siber serta berkongsi-kongsi maklumat serta pandangan tentang bolasepak Kelantan dengan penyokong-penyokong setia.

Sedar tidak sedar Kelantan adalah yang teramai mempunyai website atau blog penyokong di Malaysia ini dan tidak dapat ditandingi oleh mana-mana penyokong lain hatta penyokong Selangor sekalipun.


Jika rakan-rakan penyokong ingin berkongsi dan memberikan cadangan website,blog atau fan page bagi anugerah atau pengiktrafan ini kelatefc mengalu-alukan rakan-rakan mencadangkannya melalui komen diblog ini dan Insya Allah akan di panjangkan ke 'Wall' facebook TSAM.

Tiada ulasan: