29 Ogo 2010

K.Soley milik Kelantan..The Red Warriors terus mendahului..

Kelantan terus memperkuatkan barisan pemain bagi menghadapi musim baru liga Super Tahun depan dan terbaru telah mendapatkan pemain lincah dari Perlis iaitu K.Soley.

Soley yang ditemui baru-baru ini semasa datang menandatangani kontrak untuk bermain dengan Kelantan berasa begitu teruja untuk bermain dengan Kelantan dan 'terpaksa' menolak tawaran lumayan dari salah sebuah negeri Pantai Timur yang begitu beria-ia ingin mendapatkan khidmat beliau.

Selepas K.Soley berjaya diikat pasukan Kelantan, mungkin dua lagi pemain dari utara bakal menyarung jersi Kelantan bagi memperkuatkan cabaran pasukan bagi menghadapi kempen liga super tahun depan dan ternyata KAFA begitu bersungguh-sungguh ingin memastikan Kelantan berjaya merangkul tiga piala.

Kelantan juga berminat untuk mendapatkan pemain kelahiran Kelantan yang sekarang bermain di selatan tanahair tetapi pemain tersebut enggan bermain untuk Kelantan atas sebab-sebab tertentu dan memilih seteru utama Kelantan bagi menghabiskan sisa-sisa kerjaya beliau dalam arena bolasepak ini.

Apa yang diharapkan dengan kemasukan pemain-pemain luar dapat memperkuatkan pasukan Kelantan bagi menghadapi musim hadapan dan dalam pemilihan pemain-pemain yang diambil seharusnya pemain kelahiran Kelantan tidak dipinggirkan dan perlu diutamakan oleh pengurusan tertinggi KAFA.

P/S : Mana nak cari pasukan yang boleh bayar gaji pemain yang tidak boleh beraksi untuk pasukan...

Tiada ulasan: