20 Okt 2009

Perlawanan Suku Akhir Pertama PM'09


KL PLUS FC VS KELANTAN
Tarikh : 20-10-09.
Masa : 8.45 mlm.
Vanue : Stadium CHERAS, KL.
*Siaran tertunda di TV1 jam 12.00 mlm (jika tiada perubahan siaran dari RTM)

Pertembungan dramatik dua pasukan teratas dalam kumpulan A dan E Piala Malaysia pada suku akhir pertama malam ini antara KL Plus FC menentang Kelantan pasti menarik kerana masing-masing mempunyai matlamat tersendiri.

Kelantan semestinya ingin mencari bekalan untuk dibawa pulang ke Kota Bharu dan KL Plus juga ingin membawa bekalan yang selesa kerana jika mereka tidak menggunakan kelebihan bermain di tempat sendiri dengan sepenuhnya malam ini, pastinya ujian getir dan halangan yang besar akan menanti mereka di Kota Bharu nanti kerana mereka bukan saja akan berdepan dengan pasukan jolokan 'Red Warriors' tetapi akan berdepan dengan puluhan ribuan penyokong setia Kelantan yang memang fanatik dan unik.

Pertembungan kedua-dua pasukan tersebut sebelum ini (Liga Super '09) boleh dianggap seimbang kerana KL Plus berjaya mengalahkan Kelantan 2-0 di Stadium Cheras dan Kelantan berjaya menewaskan KL Plus 1-0 di Stadium Bukit Jalil.

Diharap kepada penyokong setia@rakyat Kelantan yang berada di Lembah Klang ayuh turun beramai-ramai memberi sokongan kepada pasukan Kelantan. Jadikan Stadium Cheras bukan medan tempat lawan tetapi medan sendiri bagi pasukan Red Warriors.

p/s : Kepada penyokong setia Red Warriors, tingkah laku anda akan diperhati oleh tali barut FAM malam ini..... pandai-pandailah untuk menjadi 'FAN' yang tidak merugikan KAFA.

Barisan kemungkinan: Halim Napi, Farisham, Zamri Ramli, Zairul Fitri, Nazrul Ezwan, Khairan Eroza, Daudsu(Norhisham Hassan), Che Hishamuddin, NorFarhan, Indra Putra(KP) dan Khalid Jamlus(Nizab Ayub).

Tiada ulasan: