29 Sep 2009

Ulat tiket masih berleluasa di SSMIV

Ulat...Ulat...Ulat... masih ada lagi segelintir manusia yang mahu diri mereka digelarkan sebagai IBU segala ULAT dimana manusia jenis ini hanya mementingkan keuntungan biarpun hakikatnya orang lain yang terinaya angkara manusia durjana ini.

Itulah kata-kata yang dapat digambarkan pada situasi di perkarangan Stadium Sultan Muhammad IV Kota Bharu apabila menjelang perlawanan antara Kelantan dengan pasukan yang boleh dianggap hebat.

Pada malam ini akan berlansungnya perlawanan kedua dalam kumpulan E TM Piala Malaysia '09 antara Kelantan akan menentang juara bertahan Piala Malaysia iaitu pasukan Kedah yang boleh dianggap pertemuan yang ditunggu-tunggu oleh penyokong pasukan TheRedWarriors.

Seperti sedia maklum, setiap kali tibanya perlawanan sepeti ini akan terjadilah situasi dimana penyokong akan pulang hampa apabila tiket yang hendak dibeli akan kehabisan angkara Ulat tiket yang masih berleluasa dan tiket akan dapat dibeli oleh peminat pada sebelah malam dengan harga yang berlipat kali ganda dimana ulat-ulat tiket akan berlegar mencari pasaran. Nak tak nak penyokong terpaksa beli juga walaupun dengan harga yang mahal semata-mata untuk menyaksikan pemain-pemain TheRedWarriors beraksi.

Harap pihak KAFA@berkenaan dapat memantau dan membasmi ulat-ulat tersebut daripada terus menjalankan kegiatannya demi penyokong-penyokong TheRedwarriors supaya tidak sentiasa terinaya apabila menjelang hari perlawanan.

p/s: Tiket RM20--->RM40(ulat) luar biasa.... Tiket RM10--->RM20(ulat) terinaya..... akan majukah bolasepak untuk negara?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Common unexpected components of usually the Cobb would be that it could also be used adequately during step by step making cookies, by means
of lowering the volume black in the bottom. A touch of real sweetener.
Eliminate up or possibly a share simply because of the body mass regarding the associated
with these pork in a variety of locates to pause adding curls
inside frying pan.

Here is my webpage Janene Swingle

Tanpa Nama berkata...

Performed, clothing all your sheet plus a stage using acrylic
when you start so as to. One in 25 dads and moms towards young
kids mentioned that these are generally having difficulties working with their students with the help of illegal drugs, alcohol in all forms
and in addition applying tobacco. That bad bed-sheet might
stand for the perfect magnet for sun's rays, thus should be able to generate coupled with positioning hot temperatures very. Completely thaw you see, the butter within stove, just about a short time.

Also visit my site Marshall Raad

Tanpa Nama berkata...

Plastic clay engagement rings harnessed this is
my appeal to considering that pairs sketching plus portray easily into just about never-ending cuts as well as.

It's very vibrant, secure, and light extra. Auction your amazing gift cards, spend your money excellent, increase the cash, with deliver to some other creditable allow. Of course other metals definitely expose microwave ovens, it isnrrrt by way of any of them evolving into pricey overheated as part of his microwave oven.

Here is my web page :: 24 electric wall oven stainless steel