3 Mac 2009

Kelantan perlu bangkit

Pertembungan suku akhir di antara Kelantan dan UPB MyTeam mlm ini pasti sengit dengan buruan piala FA menjanjikan aksi menarik antara kedu-dua pasukan.MyTeam yang di tewaskan Perlis minggu lepas sudah pasti akan menjadikan Kelantan mangsa pertama untuk menaikkan kembali moral pemain-pemain mereka.

Nama-nama seperti Shakir dan Ridhuan perlu diberi perhatian oleh Kelantan jika mahu memastikan tiket ke separuh akhir Piala FA terjamin.Kelantan pula menerima khabar kurang gembira apabila terpaksa merehatkan ramai pemain-pemain utama seperti
Daudsu,khairan,norfarhan,Farisyam serta penjaga gol utama yang dilayangkan kad merah ketika bertemu Selangor tempoh hari.

Percaturan bijak Peter Butler sekali lagi di tagih oleh penyokong-penyokong Kelantan unutk menghadapi UPB MyTeam,di atas kertas memang kita adalah pilihan untuk mara kerana dalam saingan liga kita pernah menewaskan mereka dengan jumlah gol yang agak besar tetapi segalanya boleh berubah.

Apa yang amat merungsingkan adalah pertahanan kita yang agak goyah dan mudah melepaskan gol dalam setiap perlawanan.Masalah ini perlu diatasi segera jika ingin melihat Kelantan mara lebih jauh lagi pada musim ini.

Walauapapun masalah yang dihadapi,kami sebagai penyokong berdiri teguh dan sentiasa memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi.Ayuh The Red Warriors kita bangkit segera dan pastikan Myteam berkubur di gelanggang mereka sendiri.

Tiada ulasan: