4 Mac 2009

Keputusan seri memadai buat Kelantan

Keputusan seri 1-1 perlawanan melibatkan Kelantan menentang UPB MyTeam semalam melegakan kerana Kelantan bukan berada pada tahap terbaik sekarang ekoran kehilangan pemain-pemain utama yang tercedera dan di gantung perlawanan kerana menerima kad merah.

Kelantan memperoleh jaringan tunggal pada minit ke 12 menerusi sepakan percuma yang disempurnakan oleh Indra Putra gagal di selamatkan oleh penjaga Gol MyTeam Syed Adney.Kegembiraan kelantan hanya seketika apabila Aslam Njmudeen bijak menyambut hantaranfazrul azli dan melepaskan rembatan kencang menewaskan penjaga gol kedua Kelantan Shahrizan.

Kelantan patut berterima kasih kepada Azlan walaupun beliau menerima kad merah kerana menjatuhkan Stanley Bernard yang sudah dapat melepasi kesemua benteng pertahanan Kelantan dan berupaya menjaringkan gol kemenangan MyTeam.

Pujian seharusnya diberikan kepada pemain-pemain kerana mampu menahan asakan bertali arus Myteam walapun bermain dengan 10 orang.Keputusan seri ini memadai untuk kelantan menanti kunjungan Myteam.

Tiada ulasan: