7 Jul 2011

Dari Facebook TSAM-Penyampaian liga super 2011

Update : 

Atrucara Khas sempena sambutan Piala Liga Super
8/7/2011 : Majlis penyampaian Piala Liga Super akan disempurnakan DYTM Tengku Mahkota Pahang Presiden FAM pada hari jumaat pukul 11.00 pagi di Wisma FAM

8/7/2011 : Konsert khas menyambut Juara Liga Super di Stadium SSM ke IV  pada pukul 8.00 malam 

8/7/2011 : Piala Liga Super dan Pemain akan di sambut di Lapangan Terbang Pengkalan Chepa pada pukul 10.00 malam dan diarak dengan kereta berhias menuju stadium SSM ke IV.

Sumber : theredwarriors


Tan Sri Annuar Musa
Majlis Penyampaian piala liga super akan di sempurnakan DYTM TG MAHKOTA PAHANG hari jumaat 8/7/11 jam 11 pagi di wisma FAM...PIALA Akan terus di bawa pulang ke BUMI Klate mlm Itu juga DAN diarak dari AIRPORT P/Chepa ke STADIUM SSMIV KB..DI STADIUM SATU KONSERT KHAS MENYAMBUT PIALA LIGA SUPER AKAN DIADAKAN MULAI 8.30 mlm BAGI MENGHARGAI PEMAIN DAN PENYOKONG..BANJIRI STADIUM KITA DAN SAMBUTLAH PIALA LIGA SUPER 2011!!
 

3 ulasan:

Tepi Sungai Batu berkata...

Tahniah!!!
Hati gembira tak terperi........
Rasa macam lepas hutang RM100000.....
Ambo duduk di RAUB, hari ni tubik bandar pakai baju TRW.
Bangga sungguh.....

kuyan79 berkata...

kemah demo...raub ramai ore kelate jgk...raso nk g kijo pakai baju trw jah..tp xleh...syarat & peraturan keno ikut..hu..hu....

Tanpa Nama berkata...

ambo raso tersentuh sekali bila sedar pagi tadi tengok anok lelaki 7 tahun ambo tidur dgn baju TRW...nak gi sekolah dgn baju tu jugok... nak cerita kat kawan..