16 Feb 2011

Takhta liga masih milik Kelantan

Kelantan mempamerkan aksi terpuji pada separuh masa kedua apabila dua kali berjaya merobek gawang Kuala Lumpur.Gol-gol Kelantan dijaringkan oleh dua penyerang kembar iaitu NorShahrul Idlan Talha dan Ramizul Adenan yang kini dilihat semakin serasi digandingkan bersama. 

Nurul Azwan Roya membuktikan bahawa kepulangnya ke Kelantan berbaloi apabila dua gerakanya menghasilkan gol untuk Kelantan selesa dipuncak liga.

Percaturan Karathu yang merubah strategi pada separuh masa kedua berjaya mebuahkan hasil apabila pemain-pemain dilihat lebih 'selesa' berada diposisi masing-masing.

Gol Pertama jaringan Ramizul
Kelantan boleh berpesta gol pada malam ini tetapi ketumpulan penyudah serta ketangkasan penjaga gol K.Lumpur menafikan semua percubaan menarik dari pemain-pemain Kelantan.

 Gol kedua jaringan NorShahrul
Apa yang mengembirakan penyokong-penyokong Kelantan adalah kekalahan pasukan jiran T.Team kepada Pahang.Penyokong bersorak girang apabila juruacara mengumumkan T.Team tewas kepada Pahang.

Apapun perjalanan masih jauh dan Kelantan berada dilandasan yang betul untuk meragut semua 
Piala Musim ini andai momentum kemenangan ini...dikekalkan

Dengan kemenangan ini Kelantan mengumpul 10 mata sambil diekori oleh pasukan kendalian Norizan Bakar iaitu Perak yang masih belum kalah lagi dalam saingan liga super musim ini.

Kesebelasan Utama :
Khairul Fahmi, Rizal Fahmi, Farisham(Wan Rohaimi),Subramaniam, Daudsu, Shakir, Badri Radzi,NorShahrul,Ramizul(Danial), K.Soley(Nizab Ayub),Nurul Azwan Roya

Tiada ulasan: