27 Jan 2011

Patah tumbuh hilang berganti

Selepas Kem Kelantan dan penyokong-penyokong setianya digegarkan ekoran keputusan FAM mengantung tidak bertali ketua jurulatih B.Sathianathan,Kelantan hari ini akan menerima jurulatih baru iaitu Dato M.Karathu.

Difahamkan Karathu akan tiba di Kota Bharu jam lapan pagi hari ini dan dijemput oleh Sathia sendiri di lapangan terbang.Karathu bukanlah asing bagi skuad Kelantan kerana pernah melatih Kelantan pada tahun 1993dan kini sekali lagi bersama Kelantan bagi memperkuatkan pasukan bagi saingan liga Malaysia yang bakal bermula sabtu ini.

Walaupun Kelantan mendapat jurulatih baru, khidmat Sathia masih diperlukan kerana Sathia telah membentuk pasukan ini dari mula lagi dan masa terlalu suntuk bagi Karathu untuk mengubah corak permainan yang telah diterapkan oleh Sathia.Kelantan dijangka akan ke Shah Alam jumaat ini dan M.Karathu hanya mempunyai satu hari sahaja untuk 'mengenali' pemain-pemain.

Penyokong-penyokong Kelantan begitu mengharapkan keajaiban dari jurulatih berpengalaman ini bagi membentuk pasukan yang benar-benar mantap serta dapat memberikan saingan dalam kancah liga super tahun ini.

Bagi penyokong-penyokong Kelantan tindakan FAM yang mengantung B.Sathianathan seolah-olah ingin membalas dendam terhadap Sathia dan ingin menguburkan karier beliau.Terima kasih tak terhingga kepada pihak KAFA terutamnnya TSAM kerana telah memberikan jawatan baru kepada Sathia kerana mengenang jasa beliau kepada pasukan Kelantan.
'JasaMu Tetap Ku Kenang Abe Ya'....




Tiada ulasan: