7 Jan 2011

Majlis memperkenalkan pemain TRW 2011 meriah

Petang tadi berlangsungnya majlis memperkenalkan pemain-pemain TRW 2011 kepada peminat-peminat di ruang legar perkarangan kmpleks membeli belah KB Mall.

Kemeriahan dapat dilihat apabila pemain-pemain dibawa menaiki bas untuk ke KB Mall sambil diiringi oleh kelab pemilik perodua viva kelantan.


Setibanya di KB Mall peminat-peminat yang telah menunggu hampir dua jam akhirnya dapat melihat wajah-wajah pemain yang bakal mewakili jersi panas Kelantan untuk musim ini.

Majlis memperkenalkan pemain ini disaksikan oleh tetamu kehormat iaitu pemilik kelab Cardiff City,Datuk Chan dan isteri serta penaja-penaja utama Datuk  Yusmira yang mewakili Yusmira Trading dan wakil dari Sinar Harian.Kelantan juga mendapat tajaan dari penaja baru iaitu Al-Jabbar yang juga dimiliki oleh orang Kelantan.



Dalam Majlis tersebut Tan Sri Annuar Musa membuat pengumuman gembira kepada penyokong-penykong setia Kelantan apabila menyatakan hasil perbincangan dengan kerajaan negeri yang diwakili oeh Yb Fatah dan Yb. Takiyuddin Kelantan mendapat jaminan akan bermain pada sebelah malam.Kerajaan negeri berjanji untuk memperbaiki kemudahan infrastruktur terutamanya yang melibatkan lampu limpah Stadium.

TSAM juga menjelaskan isu tiga pemain yang ‘belot’ baru-baru ini belum lagi selesai dan telah dipanjangkan kepada bahagian jawatankuasa pertandingan yang diketuai oleh Datuk Takiyuddin.

Khairul Fahmi ternyata menjadi perhatian terutamanya gadis-gadis sunti yang ingin berkenalan dan sanggup berasak-asak untuk bergambar dengan beliau.Penangan Piala Suzuki ternyata telah melonjakkan namanya sehinggakan ramai gadis-gadis yang tergila-gilakan beliau.

Tiga piala dipertontonkan kepada peminat yang hadir iaitu Piala Malaysia,Piala Suzuki(Replika) dan Piala Emas Raja-Raja 

Tiada ulasan: