24 Jan 2011

Kritik FAM: Sathianathan letak jawatan

KUALA LUMPUR 24 Jan. - Jurulatih Kelantan, B. Sathianathan meletakkan jawatan berkuatkuasa serta merta selepas Jawatankuasa Rayuan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) membuat keputusan mengekalkan hukuman enam bulan terhadap bekas jurulatih kebangsaan itu.

Dia sebelum ini didapati bersalah oleh Jawatankuasa Disiplin FAM ekoran melemparkan kritikan kepada Jawatankuasa Pertandingan Tempatan yang dipengerusikan Datuk Che Mat Jusoh mengenai jadual perlawanan T-Team pada saingan Liga Super musim lalu. - Utusan

p/s:tidak ada guna lagi B.Sathianathan berada dalam skuad Kelantan kerana tempoh pengantunggan selama 6 bulan adalah terlalu lama dan ini merugikan pasukan...tapi jika benarlah ini keputusan B.Sathianathan satu lagi episod malang terjadi keatas skuad Kelantan.
Harapan kami agar FAM dapat mengurangkan hukuman ini kerana kesalahan yang dilakukan tidaklah setimpal dengan hukuman yang diterima...Kejam!!!

4 ulasan:

Haa Fakihah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Memang FAM tak profesional.

Tanpa Nama berkata...

Betul tu, Dekat2 nok masuk musim baru keputusan keluar, memang tok profesional.. macam mana nak maju Bolasepak tanah air.

Ardley Muhamad berkata...

bila masuk bab management, bola M'sia (FAM) jadi mace sarkas.... x tau laa.....