19 Dis 2010

TSAM kecewa...RM 1 juta dari mana?

Tan Sri Annuar Musa melahirkan rasa kesal beliau terhadap blog,forum serta website yang menyiarkan artikel tentang pemberian RM 1 juta oleh pemilik kelab Carrdiff iaitu DAto Chan.

Beliau menafikan menerima apa-apa insentif atau wang dari Dato Chan tetapi ianya di gembar-gembur oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Ini boleh merenggangkan hubungan TSAM dengan Dato Chan serta memberikan impak kepadanya apabila peminat akan menuduh beliau 'melarikan' wang  yang diberikan sedangkan KAFA atau TSAM tidak menerima apa-apa.

Cukuplah sekadar Nicholas berjanji untuk bermain untuk skuad Kelantan,sekurang-kurangya kita boleh melihat bakat anak muda ini yang dikatakan terlepas pandang oleh FAM.

Perikan kata-kata TSAM dalam facebooknya...
Saya dukacita.orang tua Nicholas beritau ada website puak kita post cerita kononnya dato chan beri 1j kpd kafa/akademi..mereka.Saya amat kesal dgn BERITA PALSU ni.Janganlah puak kita buat kerja begini.dia merosakkan kitaakhirnya..kalau tak tau TANYALAH SAYA DULU...setakat ni kafa tak terima se sen pun dari siapa pun lagi..
 'Malu bertanya sesat jalan...salah mulut badan binasa'

Tiada ulasan: