20 Jan 2010

Luahan perasaan Syed Adney di Facebook

Syed Adney Saya nak minta maaf kepada semua peminat-peminat..mistake saya yang menyebabkan kami kalah..saya tahu ramai marah dengan saya.saya memang berasa kesal dan sedih dengan kekalahan ini.saya terima dan mengakui silap saya..tetapi saya dan pasukanan kelantan perlu bangkit balik daripada kekalahan ini.perlu ambik sebagai pen...gajaran dan menunjukkan kami masih berbisa.sekali lagi maafkan saya.dari hati saya saya tidak pernah terfikir nak mengecewakan penyokong setia kami..

P/S: Semua penjaga gol terkenal pernah melakukan kesilapan. Semoga Syed Adney belajar dari kesilapan dan memperbaiki mutu permainannya.

8 ulasan:

ore berkata...

Syed Adney, demo kena jadi lebih "beghing" aka bengis serupo Halim Napi.. baru ore tak berani masuk kat demo. Kena ganas sket.. biar ready nak "BERGOMO" jangan jadi lembut sgt.. ganas gak sket

john berkata...

Peter Schmeichel pun rajin buat silap gok..

Emmet Muhamad berkata...

kalu demo nok amek gambar luahan perasaan syed adney hk kawe edit pn xpo,kawe bui, niat kawe nk suruh peminat terima kesilapan dio smale,lawat la blog kawe. GOMO KELATE GOMO!

Tepi Sungai Batu berkata...

Lain kali cermat sikit........
benda dah jadi nak buat lagu mana.

saam berkata...

xpe..blaja dr kesilapan..truskan perjuagan..

Mansor Adabi berkata...

Setuju dengan semua komen di atas,,,,Syed Adney tak usah gobaa,,,kesilapan sebegitu adalah lumrah,,,yang penting belajar dari kesilapan tersebuttttt,,,teruskan perjuangan,,,lupakan kekalahan itu, tumpukan kepada game seterusnyaaa,,,

Mansor Adabi berkata...

Setuju dengan semua komen di atas,,,,Syed Adney tak usah gobaa,,,kesilapan sebegitu adalah lumrah,,,yang penting belajar dari kesilapan tersebuttttt,,,teruskan perjuangan,,,lupakan kekalahan itu, tumpukan kepada game seterusnyaaa,,,

Tanpa Nama berkata...

jange main tebolah sgt gak. Bo la dok koya keeper malaysia.