15 Sep 2013

2014 tahun meremajakan The Red Warriors

2014 bakal menyaksikan The Red Warriors tampil dengan pemain-pemain baru dan semestinya akan mempamerkan aksi yang lebih mantap an cemerlang.

Nama-nama besar dijangka mengisi ruang yang ditinggalkan oleh bintang-bintang The Red Warriors yang dikhabarkan akan berhijrah kepasukan lain.Penghijrahan mereka ke pasukan lain sedikit sebanyak akan merencatkan TRW namun kehadiran pemain-pemain baru  sudah pasti akan meremajakan TRW.

Adakah nama-nama seperti Badrul Bakhtiar dan Kyril Muhymen bakal menjadi sebutan setelah kempunan untuk mendapatkan khidmat mereka musim lalu.

Sama-sama kita tunggu pengumuman yang bakal dibuat oleh KAFA dan sekarang tumpukan pada Piala Malaysia yang sedang berlangsung kerana bak kata pepatah...Patah Tumbuh Hilang berganti..Biar Gi lah...Biar Rahsia...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dekkat khairil nok main kelate.dia mesti ada jiwa kedahnye.supo set kito hok meme setia ngan kelate. kafa ambil budok2 hingusan laa dulu.gilap sikit2

Tanpa Nama berkata...

piya, indra, farhan, shakir mungkin tubik..xpolah, utk kebaikan mrk jugok.
KAFA misti ptimbangkn nama2 spt syahrul azwari, wan zaharunizam, nazrin nawi, . anak2 kelate belako nih.
pah tu, cari playmaker import hok kreatif ganti piya.
nwakaeme & nwaneri kena kekal.
sapo lg? haa, kena cari ganti shakir. posisi def mid ni tunje kekuate trw selamo nih! buleh try shukor adan kot? ?! xpun. shukor jusoh. ko guano?

mn67 berkata...

SOKONG TANPA NAMA. KAWE KALU BULEH BHG TENGAH NAK GATI SHAKIR KENA BARE HOK KIJA KUAT.ZAIRO ZAILANI KENA KEKAL BIAR DIA JADI MASTEr.tapi kawe tok leh nak royat sapo hok boleh gati sakir. kalu buleh tanpa nama tamboh lah.