25 Feb 2013

Fakri Saarani milik Kelantan

Setelah berteka-teki akhirnya Presiden KAFA,Tan Sri Annuar Musa mengumumkan Fakri Saarani iaitu pemain kebangsaan yang sedang bermain di Portugal sah menjadi milik Kelantan.

Fakri yang bermain untuk kelab divisyen dua Portugal,Atletico S.C dikatakan 'terpaksa' beralih arah setelah kelab tersebut bakal bermain dalam Liga Divisyen Tiga Portugal yang dilihat tidak menguntungkan kerjaya beliau.

Fakri telah menandatangani kontrak dengan KAFA dan bakal disenaraikan dalam skuad 'baru' Kelantan menjelang pintu perpindahan pemain yang dibuka pada April nanti.

Seorang lagi pemain tempatan juga bakal mengisi tempat dalam skuad Kelantan dan dikatakan telah bersetuju untuk menyarung jersi The Red Warriors.Kemunculan pemain baru yang di gelar 'Double FD' oleh penyokong-penyokong Kelantan bakal menyaksikan kebangkitan semula The Red Warriors.

Selamat datang ke bumi asal tanah tumpah lahirnya Fakri Saarani dan kedatangan beliau diharap dapat mengisi kekosongan pemain dibahagian sayap kanan serta penyerang Kelantan.

Tiada ulasan: