1 Feb 2012

Info : Keputusan Kelantan vs Harimau Malaya

Full Time :

Kelantan 0 - 5 Harimau Malaya

Gol-gol HM dijaringkan oleh Asrarudin minit ke 36,Shahrulain minit ke-42 dan Kunanlan mnt 65,Abd Hadi dan Izuan Solahuddin.

Malam ni TRW dimalukan oleh Harimau Malaya...Apa komen rakan-rakan yang menyaksikan perlawanan malam ini.Teruk sangatkah barisan simpanan Kelantan yang ternyata gagal mempamerkan aksi terpuji setelah dibelasah oleh Harimau Malaya malam ini.

p/s : Pengajaranya janganlah kita bersikap sombong dan bongkak kerana ianya akan memakan diri sendiri..sekarang siapa yang malu?Penyokong?KAFA?

4 ulasan:

Tepi Sungai Batu berkata...

Berat bedo'oh........malu kokrammm.

Tanpa Nama berkata...

Bakpo persoalan malu ke tidak nak dibangkitkan ? Kita kalah kerana ramai pemain kita bermain dgn harimau malaya. 6 orang tu! 6 orang player yang dah makin serasi dengan pemain import yang kita beli bermain dgn harimau malaya.

Tanpa Nama berkata...

Kekalahan memang sudah dijangkakan.. kawe sebagai penyokong tak rasa malu pun weih.. rasa kecewa jah sebab banyak sgt bolos. Apa yang lebih mengecewakan apabila ada penyokong hok tokleh terima kekalahan.. padahal ini game friendly jah .. FRIENDLY sahaja.. ayoiiii...

Tanpa Nama berkata...

team kelate tak perlu malu..meme sampai objectif nak test bangku simpanan..so, kita tahu ada gap yang besar between team simpanan n kesebelasan utama..ni la gunanya friendly, kalau kita tak buat friendly and asyik malu malu kucing, sampai bila bila kita tak tahu ok ke tak player simpanan kita..

tahniah pengurusan red warriors ambil pendekatan yang berbeza dan berani mengambil risiko!