30 Okt 2010

31.10.10 - cuti peristiwa, kemenangan The Red Warriors

Timbalan menteri besar Kelantan, yang mewakili Menteri Besar, sebentar tadi telah mengumumkan cuti peristiwa pada Ahad, 31.10.10, bersempena kejayaan skuad Red Warriors membawa pulang Piala Malaysia.
Terima kasih diucapkan kepada MB Kelantan.

Tahniah diucapkan kepada pemain-pemain yang mempamerkan semangat juang yang tinggi walaupun ketinggalan pada separuh masa pertama. Gol pertama hasil tandukan Hai-O nampaknya telah membangkitkan semangat pemain-pemain dan hasilnya beberapa minit kemudian, Piya memastikan gol kemenangan untuk memastikan Piala Malaysia di bawa pulang ke Kelantan buat julung-julung kalinya.

Sorakan yang tidak putus-putus dari penyokong-penyokong Kelantan juga telah memberi inspirasi kepada pemain-pemain untuk terus berjuang hingga ke minit terakhir, walaupun dalam keadaan injured spt Hai-O dan Daudsu.

Terima kasih sekali lagi kami ucapkan kepada pemain-pemain yang memastikan Piala Malaysia di bawa ke tanah Cik Siti Wan Kembang. Sesungguhnya sokongan dan pengorbanan kami selama ini telahpun terbalas. Terima kasih.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah tok guru...
tahniah abe satia bawak piala ke kb

nik

Tanpa Nama berkata...

congratulation to all.. the players, coach, supporters, and to all who enjoyed the game :)

Tanpa Nama berkata...

yeahh..idup klate..
gomo kelate gomo..
red worrior the best!!

Tanpa Nama berkata...

red warrior the best

Unknown berkata...

walaupon x leh tgk Live,just on the screen..kawe bngga jadi anok Klate.. Hebat sunggoh Team Red Warriors.. Gomo Kelate Gomo!! biar sapa titisan daroh terakhir..

Tanpa Nama berkata...

Kelate berhak untuk menang..bermain dgn tidak mengenal erti putus asa..teruskan perjuangan di tahun depan. terima kasih kpd tn guru diatas pemberian cuti peristiwa hari ini.