23 Jun 2010

Kelantan bakal uji Harimau Muda


KOTA BHARU - Kehebatan skuad Harimau Muda yang berguru selama tiga bulan di Slovakia bakal teruji apabila bakal bertemu dengan skuad Liga Super Kelantan dalam satu perlawanan persahabatan sempena sambutan Tahun Bola Sepak Kelantan 2010 peringkat Lembah Kelang pada minggu depan.

Perlawanan menentang skuad bimbingan, Mohd Azraai Khor Abdullah itu akan berlangsung di Stadium MPS, Selayang pada 1 Julai ini. Sebelum itu, pasukan Liga Super Kelantan juga dijadualkan akan mengadakan perlawanan persahabatan menentang pasukan Liga Perdana, ATM pada 29 Jun.

Presiden Kelate.Net, Marhasyim Mat berkata, Tahun Bola Sepak Kelantan 2010 dianjurkan oleh Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) dengan kerjasama Kelab Penyokong Siber Bola Sepak Kelantan (Kelate.Net).

“Tujuan utama program ini diadakan ialah bagi menghargai sokongan peminat dan penyokong bola sepak Kelantan yang berada di Lembah Kelang yang sentiasa memberikan sokongan kepada pasukan The Red Warriors selama ini,” katanya sewaktu dihubungi Sinar Harian semalam.-Sinar harian

Tiada ulasan: